Panna cotta, második felvonás

A korábban már közzétett panna cotta ezúttal más feltétekkel készült el. Az egyik egy málnás változat, a másik passiógyümölcsből készült.




A málnás szószhoz 2 EK. mézet, egy fél citrom levét és lereszelt héját melegítettem össze kb. egy marék málnával (sajnos nem mértem le...) Még mielőtt felforrt volna, levettem a tűzről, majd botmixerrel összepürésítettem. Tálaláskor egész málnaszemek is kerültek bele. 5 adag tetejére volt elég a püré.

A passiógyümölcsös változathoz szintén 2 EK. mézzel illetve a fél citrom héjával és levével tettem fel főzni a gyümölcs húsát (7 szem gyümölcsöt használtma fel, egészen aprók voltak, ez 4 panna cotta tetejére volt elég). Nem hagytam ezt sem felforrni, de utána szitán átnyomkodtam, és a magok csak egy részét tettem vissza bele.

Megjegyzések